Sunday, October 15, 2006

salam... fuh, letih o... semalam aku baru blk dari kem elit spm kat bukit keluang. best sangat... dah lah cg2 dier sporting!!! lagi lah best. ader cg hanafiah, cg zafri, cg asmawi [bukan mawi!] cg wan mohd nor pun ader. diorng ni cg kat besut. jd, diorng ni kecek kelate lah! but anyway, it's a good experience.

bagi akulah, tak rugi aku pergi. kengkawan aku yang laen aku tak tau. apsal aku x rasa rugi? sebabnya kalu aku kat umah, lagilah aku x buat kerja! kalu tak caya, mai r duk kat umah aku semggu 2, mesti orang semua tgk aku relax semacam ajer...


yang aku rs pelik nyer, aku ni dah kemaruk raya duk kat sana. entah aper2 entah aku ni. sebelum ni, mana ader aku kemaruk nak raya. kat sana, semangat giler o... lagu raya yang aku x pernah rasa nak nyanyi pun, aku nyanyi skali. pelik r... nak2 masa balik semalam, bebudak ni pasang lagu raya. lagi lah aku rasa semangat.kot2nyer macam tu lah keadaannya masa kiter kat matrik nanti...


p/s: rindu r kat sana... kalu bley, aku nak g lagi...


p/s: laen kali aku letak gambar2 aku ambek kat sana...

No comments: