Monday, February 11, 2008

TAK SUKA!!!

ASSALAMUALAIKUM...

hari ini emosi aku terganggu lagi. terganggu kerana aku benci perkara itu. mungkin di mata sesetengah individu, perkara itu terlalu temeh.

aku benci orang yang tiada perasaan kasih terhadap orang lain.
aku benci sekiranya mereka melayan aku seperti barang mainan, boleh diperlakukan sesuka hati.
dan aku paling benci bila rasa hormat itu hilang.

benci, benci dan benci!

rasa dipermainkan bila berlaku begitu. maaf! hati aku sudah mula belajar membenci kamu. sekiranya kamu membaca warkah ini, jangan cuba menghulurkan kata maaf. percayalah, meskipun aku memaafkan kamu, kesannya tetap ada biar sebanyak mana usaha yang kamu curah.

drama kehidupan ini akan aku simpan buat kenangan. kenangan yang memberi pengalaman. pengalaman yang mengajar aku tentang kebenaran lelaki hipokrit. sesungguhnya aku berterima kasih kepada mereka kerana membuka mata aku, menyedarkan aku dari lamunan duniawi.

meskipun rupa tak seindah pelangi, jangan menjadi kaca dengan kilauan palsu. satu ketika cantik dengan kilauan memukau, satu ketika lagi tajam menikam. malangnya, torehan itu lebih pedih dan menyakitkan berbanding tajam torehan pisau.


p/s: bila hati tak seindah rupe...

p/s: thnx to drama & theater, i found a piece of mind even if it was just for a while


---x---

5 comments:

Anonymous said...

ish2...jadilah seorang yg pemaaf. baru x dop PENT-UP EMOTION..wakakaka

nuZoul said...

adeiyh....
i already did even that person never ask for it.
just that kesannyer still ader
that's all

NajaTikaH said...

sabar2~

Anonymous said...

try la slow talk ngan dye..ckp nape yg x puas hati..mne tau leh setel problem....huhuu
p/s: x reti gop sal nde2 gini

nuZoul said...

takper r...
lg pon org tu xsedar2 perangai dier tu menyakitkan hati org
tu ssh sket tuh...
bior jer la...
neway, thnx