Tuesday, May 13, 2008

S.O.S

ASSALAMUALAIKUM...

hari ibu datang lagi... mama, selamat hari ibu. kakya sayang mama...

bersama-sama dengan itu, emosi aku berkocak lagi. pecah rekod ku, aku menangis 3 hari berturut-turut atas alasan yang sama. sama sekali aku tak menyangka itu akan terjadi.

dan hari ini, aku nyaris2 tewas. ALHAMDULILLAH, kalenjar air mata aku terselamat dari bekerja keras, meski pun kolam mataku sudah berair.

emo? aku mengakuinya. maaf! tapi sudah penat aku bertarung dengan perasaan aku.

kuatkan semangat!
jangan putus asa!
you can get through this!
believe yourself! you have a strong heart.
you can do this!


dan macam2 lagi kata semangat yang aku ungkapkan buat diri sendiri. mencari kekuatan dalam meredah perasaan yang menjatuhkan diri sendiri. benar. perkara itu sukar. payah.

sudah puas aku berfikir tentang perkara itu. percayalah! aku moody bukan kerana emo. tapi kerana perkara itu. dan bila dilambakkan bersama masalah2 lain, perkara itu semakin membebankan.

aku hilang tumpuan. menjawab kertas soalan hanya sekadar menjawab. tak ada perasaan. secara jujurnya, aku tak ambil peduli.

aku semakin sesat dalam lautan emosi. satu persatu masalah datang menyumbang beban. sukar mencari kekuatan itu...

tapi, aku akan terus mencuba.
mencari cahaya yang tak kelihatan...



p/s: sian pipa ngan kak pain. korg slalu jdik mgser aku. thnx kat pipa sbb slalu bsg nk ceriakan aku. thnx kat kak pain for ur concern

p/s: argh...raser cam nk nangis...takkan jadik 4 hari berturut2 kot?haih...

---x---

2 comments:

Tg.A said...

no words would be enough to say it..
i wont say anything coz i noe that u get enuff with the 'theory'.

Anyway, just to let u noe that i will always be behind ur back. If the world would turn back from u, believe me that i wont.

take care~~

hanya mampu melihat anda dari jauh..

nuZoul said...

thnx...

tp anda mampu bt lbih dr melihat...

needed all the help and support that i could hv. but nvr noe how ask..
thnx, for being there