Saturday, May 10, 2008

EMO!!!

ASSALAMUALAIKUM...

2 3 hari yang lepas, aku dilanda badai lagi. emosi ku kucar kacir. sukar untuk menggambarkan gelora itu.

dan rasa sunyi itu datang lagi. rasanya seperti aku hilang tempat bergantung. aku hilang punca. tak tahu dengan siapa harus aku mengadu. rasa seperti aku keseorangan di sini.

aku benci perasaan itu. hilang tumpuanku tika mentelaah. aku hanya sekadar menatap setiap patah perkataan yang tertulis dalam buku nota ku. hakikatnya, 80% masa terbuang dengan hanya termenung.

di waktu itu, kak pain cuba untuk membantu. maaf! aku tak mampu menerimanya. biarkan aku dengan duniaku...jangan risau, aku masih waras.

ALHAMDULILLAH... akhirnya perasaan itu pergi jua... dan aku yakin, perasaan itu pasti akan menjengah lagi!


p/s: it's hard to rely on other but thnx.hope u can understand...sorry to bother

p/s: stadi week yg xberkesan...camner nieyh???? waaaaaaaa


---x---

No comments: