Sunday, July 27, 2008

THOSE WORDS...

ASSALAMUALAIKUM...

hmmm...susah nak luahkan segala2nya pada seseorang. walaupun aku tahu, keadaan aku makin tenat. tapi aku tak berupaya.

mungkin itu punca utama aku seperti tak berperasaan. macam kata2 teman ku, "ko tu tader perasaan", "eh, tak cayer lak. ko da ader prasaan balik". aduh... bom dah turun.

aku tak pernah terasa dengan kata2 guraun mereka. cuma kadang2 kata2 mereka buat aku berfikir sejenak. kadang2 aku terluka, tapi aku buat tak hirau. aku tanam jauh2 moga tak kelihatan.

namun kebelakangan ini, aku terganggu. tiba2 aku kecik hati dengan kata2 mereka. aku tak kisah dengan apa yang mereka kata. cuma kata2 itu kadang2 berbunyi realiti. membuat aku rasa aku seorang yang teruk.

pun begitu, aku hanya mampu tersenyum. tak mengapalah. memori ini juga yang akan aku kenang. tapi ingat, itu tak bermakna mereka boleh berkata2 sesuka hati. setiap orang punya perasaan. persepsi mereka takkan sama.

dan untuk itu, respect them for who they are.


p/s: letih dibuli. dok kener buli jer..kadang2 sdey gak.hmmm...

---x---

No comments: