Monday, November 17, 2008

416 AM

ASSALAMUALAIKUM...

selamat pagi semua.. hoho... haaa. kalau korang nak tau, esok pon ader paper nieyh. structured programming and database system.

sepatutnyer aku tengah lena diulit mimpi.. huhu. tapi entah la. da terbiasa berjaga sampai pg. makin lamer aku makin suke stadi last minute. orang kater tak elok kan?

yup. betol. aku setuju. tapi best r last minute stadi. last minute baru aku ley pulun sepulun nyer. kalau tak, jangan harap nak pegang buku.

per2 pon, tu akunyer style stadi. korang tak yah ikot la care aku ni. ajaran sesat ni.

and one more thing, maser stadi ni aku tgk ramai jer pulun stadi. smangat bacer notes2 kan... just one thing to remind. kalau da jawab soalan nanti, dan katakanlah tak dapat jawab ngan lancar... don't be upset. yang penting kita da usaha. rezeki tu tuhan punya kan? kalau dah rezeki kita, takkan ke mana nyer...yang penting, yakin dengan ALLAH.

dan jangan luper, usaha terakhir adalah bertawakal. :)



p/s: mari menggoreng lg esok! hahaha

---x---

No comments: