Saturday, November 15, 2008

GAMBAR o GAMBAR

ASSALAMUALAIKUM...

sekarang ni pukul 4.17, mengikut jam kat laptop ni. bukan petang tau, PAGI... hehe

sebenarnya esok ada paper. introduction to petroleum geoscience, subjek yang nak kena baca banyak2. haih... serabot kepala sebab banyak sangat nak kener ingat.

aneway, aku di sini tanak citer pasal study week yang membosankan. aku nk share some pics yang aku amek n dah diedit.


bunger teratai kat zoo taiping...

bunga per ntah, kat utp blok 16 kot...huhu

same flower but diff angle

my fav; batu dan rumput. xtau per significant nyer, tp aku ske gambar ni...haha

ader2 maser jangan luper kasik komen ek.huhu...



p/s: nk beli kamera.... huhu

p/s: happy berfinal sumer ek. smoga korang tak mcm aku yg sgt mls nk study.huhu... n last but not least, dak PE skalian, jom menggoreng sok!!! ngeh5...

---x---

4 comments:

Anonymous said...

gmbr batu n rumput 2 bleh tahan...

Anonymous said...

nice pic

farid_izzat said...

betul ker dlm utp??hahaha

nuZoul said...

eh.. btol maaaa... utp tuh...
huhu