Thursday, July 30, 2009

shHhhhhHh...

ASSALAMUALAIKUM...

aku sebenarnyer tengah mogok ngan member aku. merajuk la konon2...huhu

malas nak layan dia, tapi tanak r biar camtu jer. silence won't solve anything right? so aku citer kat sini jer la aper kes aku hangin+emo sangat. hehe

masa tu aku sedang melepak2 bersama seorang member aku ni. hajat mula2 nk hilangkan tension. memang hari tu adalah hari terapi hilangkan tension. malangnya, terapi tu gagal menghilangkan tension aku.

tiba2 aku dapatla satu mesej dari HICOM event, katanya ada head nak quit. sedikit sebanyak terganggu gak sebab tengah tengok movie masa tu. hilang sedikit mood di situ. huhu. dan secara jujur malu gak r dengan HICOM lain sebab member sendiri quit. tahu daripada HICOM pulak tu.

cuba bayangkan, korang HICOM, pastu member korang jadi head. pastu dia quit event dan ko tahu daripada orang lain. maybe for certain people ok jer kot. tapi aku tak boleh terima. dalam masa yang sama, kepala aku tengah serabut lagi. tambah dengan masalah jiwa yang sampai sekarang tak pernah selesai and maybe takkan pernah selesai. bak kata member lama aku ni, MENTAL LAAAA!!!!!

anyway, kenapa aku kecik hati dengan dia? sebab aku rasa macam dia tak treat aku as if i'm her friend. sedih kot dapat tahu satu bende pasal member yang baik ngan kita tapi daripada orang lain sedangkan benda tu berkait dengan kita gak.

and for her;

"ko selalu dengar aku kata aku merajok ngan si A sebab dia quit tak bagi tahu aku. and u know how sensitive i am. i suppose u should know better..."

aku tak marah sebab dia quit atau sebab dia tak bagi tahu aku. and honestly aku da tak kecik hati, just terkilan sebab aku macam orang last yang tahu. macam aku ni bukan orang yang penting untuk dia bagi tahu yang dia da quit.

anyhow, i'm sorry for being SO SELFISH to make it matters and i'm so sorry for being SO SO SELFISH to never accept her reasons.

FULLSTOP



p/s: emo kan??? hahahahahah... sori la. but that's the way i am. all those small things do matters to me.

---x---

6 comments:

sap said...

sabar nuzul~~~

nuZoul said...

huhu...thnx

annie jelie kiut bangat... said...

nuzul... minta ampun.. ampun kan saya plisssss... ampun.. ampun sgt... sya bersalah.. denda la saya.. hukum lah.. nuzul nak kawan balik.... ampun... ampun..

nuZoul said...

lanjer mkn sebulan

rumet terseksa *wink said...

nuzul, gigit jek pale anne. de mang kejam sjk azali. kah3. ak selaku rumet de da kne byk penyeksaan halus *de curik pear n air milo ak!. hahahaha

nuZoul said...

o0o0...
yer ker??hahaha..xto la den.
bab gigit2 ni aku srhkan kat buggy.hahaha