Saturday, October 24, 2009

si TIKUS dan si BADAK

Assalamualaikum

haaaa... dah lama sangat aku tak update blog ni. kepada yang selalu buka page ni,mintak maaf la yer. i'm taking a break for a while.

anyway, just a short entry. semalam kot aku edit2 gambar ni. anak2 fad jadi model. huhu... malangnyer si badak dah tak ada...

so gambar ni dedikasi khas untuk fad. ngeee~~~


opppssssssss!!! si tikus nak kiss si badak...hehe

so saper2 yang suka gambar ni bolehlah ambil jadikan wallpaper ke apa ke. saper yang tak suka buat2 la suka yerk. hehe


p/s: ntah macam maner jadik jiwang lak...hahahah

---x---

8 comments:

ikanriang said...

sukeeeee sangat! gamba ni da jadi wallpaper aku, da jadi picture profile aku, da jadi gamba kat gtalk jugak!! sukeeeee!!

ikanriang said...

aku bagi title utk gamba ni tikoshippo. heee. macam comel je bunyinye :D

ikanriang said...

tikos sayang badak!

ikanriang said...

nak cakap lagiiiii! aku sangat sangat sangat suke!

amad said...

haha..nuzul jiwang seh

-J- said...

nice gle...
pasni bleh tlg edit gambo ak plak..
hehe~~

nuZoul said...

haha...
amad, nak tanak aku kener jiwang. baru la kener ngan gambar nih..
n mr j, noprobs..insyaAllah bole.huhu. tp nti hulur2 la radix cola...

ngeee~~
hehe
:P

nuZoul said...

n si ikan riang...
riangnyer kamu..bertambah2 riang nmpaknyer~~~

huhu