Tuesday, October 12, 2010

CUACA FORD [week 19, day 2]

Assalamualaikum...

haaaa.... sekarang dah minggu yang ke-19 internship. tak sabar nak tunggu minggu ker 32. cepat la habis intern yer...

lepas balik dari Jakarta memang tak ada masa nak update blog. tak sempat nak letak poster bundle show TTS kat KL. balik dari Jakarta terus pergi UTP. sampai di airport jam 10.45 malam, naik train pergi KL Central pastu ambil LRT Putra balik wangsa maju, ada lah dalam jam 12 sampai rumah. lepak2 kejap kol 2.30 pagi baru tidur. lepas tu pukul 4.00 pagi bangun siap2 bertolak pergi UTP tumpang Parcel dan Din.

wiken tu ada workshop untuk fesi2. basically nak train dak2 TTS so kalau ada workshop takde lah kalam kabut nak cari fesi dan at least, semua dah tahu apa yang nak kene buat. lepas tu petangnya ada open house Dr Shark. tapi kecewa teramat sangat, dalam kol 12 lebih tu aku diserang sakit perut. lunch pun paksa diri. sebab tak larat sangat, aku tidur kat masjid kejap lepas zuhur. sedar2 dah pukul 4. nasib baik diorang tak bertolak lagi pergi rumah Doc.

segan sebab 1st time pergi rumah orang tapi diri sendiri yang sakit. sampai sana kak Ad mintakkan minyak panas/balm dari mak cik Habsah, wife Doc. da sapu ok la sikit, tapi sakit balik. terharu bila Doc dan wife dia carikan aku ubat untuk sakit perut tu. mula2 ingatkan angin, so dapatlah ubat angin. makan tu kejap jer hilang, tapi lepas tu sakit balik. bertambah2 rasa bersalah dan segan bila mak cik Habsah buatkan aku air teh halia. tapi aku tak sempat nak habiskan... haruuuuuu!!!!

dah time tu diorang semua tengah shooting. sampai lah satu masa aku cari spot, terus tidur. sedar2 orang nak balik dah. kene paksa pergi klinik lagi. adeiyh... menyusahkan orang je. bila aku selidik balik, rasa nya sakit perut tu adalah gastrik. haishk... aku da kene gastrik rupernya.

wiken lepas pulak ada bundle show TTS di KL. hari sabtu tu turun Times Square lepak2 dengan Usop dan Acap (oh, tahniah kat Usop sebab da bertunang hari ahad lepas). sempat lah tengok cerita Magika. huhu. lepas tu terus pergi Taman Budaya, tengok run diorang dan tolong mana2 patut. aku dan Zai jadi front of house. Acap pun ada tolong sikit2.

penat memang penat. tapi seronok dapat hang out dengan diorang. tempat bergelak ketawa, menghilangkan tension.

satu je slack. i was supposed to enjoy my time last weekend but i didn't enjoy it that much. i was thinking about something else whenever i was alone. tu yang tengok Bedah sampai feeling lebih2. haih, apsal laa boleh jadi macam tu...

anyhow, weekend ni balik UTP lagi. kanak2 TTS yang nak grad; kak Ad, Zai, Din, Usop, Am, Helhal, Nuar, Izzi, Pojan. tu jer kot. kalau ada tertinggal ingatkan yer! Happy graduation day guys. cepat2 lah kawin, boleh kitorang merasa nasik minyak free. hehe :P


p/s: kepada encik fakrullah aka pak wong aka fakuk, hepi besday! hehe. jangan marah aku letak name glamer ko. bukan senang tau! hehe

p/s: wont let it go, but i'm just sooo tired. **sigh~~

No comments: