Wednesday, October 27, 2010

CUACA FORD [week 21, day 3]

Assalamualaikum...

ok, baru habis training. siapa yang bagi training?
ehem2... aku la! haha

minggu ni SV aku dah alocate untuk aku present ReO. bak kata SV aku presentation/training. kalau ikot aku, slash banyak kali training tu. huhu. yer la, cuak kot. dah tak biasa lagi dengan software tu, nak kene present. lepas tu, aku pulak macam blur2 bila nak present. aish... payah betul. nasib baiklah CY dan kak Aida ada, dioranglah yang banyak tolong aku.

walaupun presentation aku ni aku rase sangatlah teruk, tapi at the same time, lepas dah habis rasa puas hati dan seronok. yang paling penting, aku enjoy, in which aku pun tak paham kenapa. haha. again, thanks Iain for the oppurtunity you gave me. even kalau aku failed present, at least i was exposed to this sort of situation. thank you so much! thanks jugak kat Cy, kak Aida and Cynthia. banyak yang aku belajar dari diorang ni walaupun aku yang bagi training.

dah, cukup psl training. last weekend, aku, Uyun, Amad, Hex, Sean, Irsyad bersama tuan pengetua Zaki turun genting. eh, naik genting. terbaik! aku naik space shot 2 kali, cockscrew 2 kali. juga naik kapal yang dulu tak seram langsung, tapi kali ni naik terasa gerun dan cuak. haha. nice!!!

sebab aku nak sangat bear kat genting tuh, atas jasa Zaki menilik itik2 kejam yang licik dapat lah sekor. walaupun biasa aje saiznya, tapi puas hati dapat bear. ngeeee~~~

on the way turun genting ada problem sikit dengan kereta, so stop tepi jalan. tengah2 tunggu cool down, tiba2 aku dapat idea bodoh. buat pose everytime bas lalu tempat tu. sekali Sean keluar dengan gaya otromen dia. hah, ambik kau! haha


dah selamat turun, berhenti magrib dan terus ke pusat latihan menyanyi. buat apa? karok pasti! haha. dah lah kat genting dah jerit ni nk karok lagi. tapi layan saja lah. lepas tu aku teringat pasal masalah rumah tangga, so mood down sikit. hishk, kacau aje. da habis karok, nak pergi makan. lapar!

mungkin rezeki kitorang (walaupun orang tu kata duk menempek aje) dapat berBBQ kat rumah Sean sebab abang beliau buat BBQ malam tu and tak habis. so kitorang lah tukang habis. sudahnya, lepak kat luar rumah dengan tikar dan langit cerah, sampai awal pagi. pukul berapa? biarlah rahsia~~~ haha

pengalaman naik space shot terbaik! second time naik lagi scary berbanding yang first round atas sebab pemandangan dia, cantik! tapi scary... huuu~~~

thanks guys for the moment, thanks for the memory~~ :)



Irsyad, Sean, Zaki, Amad, Hex, Aku dan Uyun. baru lepas naik flying coaster. best!

satu catatan dalam hidup untuk kenangan sepanjang masa.

p/s: intern yang penuh suka dukaaa. huuuu. cepatlah habis eh. sabar n tabah!

p/s: sok beday bapak aku. hepi besday pa!

6 comments:

~ redtulip ~ said...

kay FINEEEE...
genting kot...
i so damn JELES....
ggrrrrrrrrrrr...


btw3, npe intern pernh duka??
huhuhuh :-?

nuZoul said...

banyak rintangan melanda tgh intern ni. my intern life in not easy. haha

life is unpredictable. thats how u grow mature. :)

len kali kiter g ngan dak2 tts lak. jejoooms!!!

~ redtulip ~ said...

o0o0o0o...
xpe2..tu mengajar ko lebey tabah~~~ =]

alaaaaaaaaaaa...
huhuuh..
tu arr..
plan asal TTSDO ver 4 kt genting...
tp disebbkn tertentu...
tukar ke penang...
sob3...mengidam lg la aku...
huhuhh

nuZoul said...

bile ke penang nyer?
nk book siap2
hahahaha

~ redtulip ~ said...

wahhh...
nk JOIN...??
siyesss???
6-7 insyaAllah...
roger cepat2 klu nk!!!

wahhh....blog berwajah bru nmpk..
heheheh =D

nuZoul said...

haha
Saje,xde keje.lg pon cam da lame x tuka layout.
Ekekeke

Insyaallah bole....hehe