Monday, October 8, 2007

SYAHDU!!!

salam...

pg2 buter ni..
aku tenung gambar mk n ayah aku..rasernyer da lamer aku tak jumper diorg.tetiber lak raser hening.rayer pon da nk dekat..
hmmm....

sehari duer ni pikiran tak tenang!
"asal la yerk?" soklan otak kpd hati.hmm..aku tau naper.tapi, biarkan otak mncri jwpn yg tak pasti.sekurang2nyer aku tak terbeban ngan jawapan tu nti...

sementara tu, aku da kempunan nk blk. tader la homesick pon..tp..ntah.raser nyer aku ragu2 sok maseh bersamer aku.

mgkin tu sbb aku nk balik.at least, ley jumper mk aku.at least, aku ley bt mk aku senyum..


yer~~
aku nk parents, n sumer yg ader d seliling aku senyum.walaupon hanyer senyum tawar, sekurang2 nyer tu ley kurangkan beban diorg...

kan best kalu sumer senyum biler nmpk aku..

huhu..
gayer cam angau jer..haha..tader2.angan2 mt jenin jer tuh...

haih....
agaknyer sumer ader masalah.hrp per yg aku bt ley ringankan tension saper2 d seliling aku.

sementara tu [bt kali ke2,huhu]


slamat hr rayer!


maaf zahir batin..

sori yer kalu ader yg terguris...tader niat nk saketkan ht...


p/s: [feeling sad?pathetic!!!]

No comments: