Tuesday, October 30, 2007

TIME TO LIFT OF ... AND FLY

salam...

"maybe it's your time to lift of and fly"
make some noise
hannah montana

kenapa?kenapa yerk?dan keratan maner lak ni?nk kater peribahasa, takder pon dlm buku peribahasa.nk kater kata2 from someone, tak pernah2 pon dgr..

hehe..tader2...mesti da tau nyer...qouta tu sbenarnyer dr lagu.korg mesti da dpt hint kan?from hannah montana tajuk nyer make some noise.

dan kenaper lagu ni?
kekadang lagu ley bg motivasi. tak ley nk di nafikan, ader sesetengah lagu yg mmg d buat dgn tujuan tuk bg motivasi. dan lagu ni salah satu dr nyer..

bg aku sendiri, biler maser aku tgh down, maser tu la aku dok layan lagu2 ni..nk2 kalu maser tu ader bende yg tgh serabaikan fikiran aku ni...maser tu, lagu2 yg mcm kat atas ni ley bg aku kekuatan. sometimes aku pgg lirik tu supaya aku ader sumber kekuatan...

so kalu korang nk lagu ley jer. tp ingat.pilih la lagu yg elok2. maner yg ader lirik yg bgs, tak slh kalu kiter ambek n aplikasi dlm hidup. tp kalu da terang2 salah tu, jgn la dok pgg. buang tros. buang yg keroh, ambek yg jernih. tak gitu??? huhu~~

akan tetapi, jgn luper! maseh ader yg berkuasa. dlm kiter lyn lagu2 ni, kiter mesti ingat, maseh ader yg mampu bantu kiter. dgn DIA la aku mengadu sbb aku tak suker ngadu2 ni. kalu psl masalah sket2, ley la aku ckp kt member. tp kalu bender tu sampai ley bt aku pikir lbeh dr 24 jam, sori la...to keep it on my own is my way.

bak kater shout out kat fs aku
"when the storm strike, i hold on to myself. i'm more than a girl, i know i can stand on my own"

and for that, time is all i ever need....

"you have a diamond inside of your heart, a light that shine bright as the stars. don't be afraid to be all that you are, you'll be fine..."
make some noise
hannah montana


p/s: yup! i'm more than a girl...

No comments: