Thursday, April 17, 2008

CUKUP SEKADAR UCAPAN

ASSALAMUALAIKUM...

aku hilang kata2...
maaf. mahu sekali aku mengungkap isi hati aku di sini. namun, payah benar untuk mengatur kata dan menyusun ayat.

bulan april, satu bulan yang aku tunggu.

mengapa?
kerana bulan ini adalah bulan kelahiranku. cuak juga bila mengingati ada teman2 yang tahu bila hari kelahiranku.

sungguh...bukan maksudku untuk berahsia. tapi hati ini tidak pernah merasa untuk menyambut hari itu. bukan adat kami sekeluarga untuk meraikan hari itu. cukup sekadar ucapan "selamat hari jadi". itu saja. noktah.

perjalananku masih jauh... biarkan aku belajar berdikari, merasa pahit manis kehidupan

biarlah pada hari itu aku simpan sendiri. hari kelahiran yang ke 19. tahun yang bakal mendewasakan lagi aku. cukup dengan kata selamat dari mama, papa, juga teman2 istimewa.

buat mereka yang membaca warkah ini sebelum waktu itu, aku minta jasa baik anda. cukuplah sekadar ucapan sahaja. tak perlu celebration besar-besaran. terima kasih jika ada yang merancang.

terima kasih juga kerana mendengar warkah ini...



p/s: maser tula due date assignment plus meeting...adeiyh....

p/s: wanna get out from here...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~

---x---

No comments: