Friday, March 12, 2010

through my eyes

Assalamualaikum...

lama rasanya tak berblog. sibuk? sibuk lah jugak. walaupun bukannya sibuk sebab hal study. huhu. sampaikan ada member tegur, 2 3 minggu ni tengok status macam tension jer. haha. memang tension pun.

anyway, sekarang ni budak2 UTP tengah bercuti mid sem. tapi aku tak balik. stay kat UTP jer. kononya sayang sangat kat UTP. haha

bila aku cakap aku tak balik, rata2 semua terkejut dan cakap, "kenapa tak balik?". ada reaksi yang buat aku sedih. bukan sedih sebab tak balik. tapi sedih sebab diorang cakap pada point of view diorang. lain orang lain kisahnya.

aku ni lain sikit dari yang lain. jarang homesick. senang kata i'm not a family person. but still, i treasure and appreciate them. its just that i have my own story in my family.

like a quote i took from someone with my own words, kadang2 kita lupa yang orang lain tak melalui jalan yang sama untuk sampai ke tahap yang sama. sesetengah dari kita melalui jalan yang mudah, sesetengah yang lain mungkin tersungkur beribu kali sebelum mampu sampai ke tahap yang sama.

so guys please, don't see me through your eyes.


p/s: leave everything for Him to decide.

---x---

4 comments:

duranian said...

etp2
xle blk
haha

nuZoul said...

haha...
naseb2.

aku ni pon xblk mostly sbb kejer.
wuwuwuwu~~~

eh,bkn syg utp ker?
hahaha

Half said...

jaga utp elok2..
wakaka

nuZoul said...

wah...
berat amanah tu
huhu