Sunday, May 16, 2010

BK jap!

Assalamualaikum...

hari ni hari terakhir minggu belajar. tapi semalam boleh pulak meluang masa berlepak di Burger King bersama kanak2 tts.


yang turut hadir; amar, keril, hisyam, haf, farah, fatinah, daos. aku dan syi ade kat blakang. hehe...

seminggu ni emosi terganggu, hati tak tenang. jadinya tak berapa nak stadi. eh, bukan tak berapa. tapi memang tak stadi. hari khamis lepas pun boleh terlepas ke taiping. mak sedara aku pesan "jawab elok2 final". kalau lah dia tahu aku tak belajar...


ko buat per tu kat rambut amar keril... si hisyam ni lak sebok jer ngan mesej...haih

aku ikut diorang ni pergi bk bukan per, seronok tengok telatah diorang. makan2 sambil borak2. sedikit sebanyak terubat jugak hati.

ciom sket! ekekeke

ok, esok subjek subjek pertama, WTA atau Well Test Analysis. aku sedar itu permulaan final. dah tak boleh main2. kene fokus belajar.

last but not least,aku dan syi... :P

mungkin terlambat aku bangun dari rebah. tapi aku terima segalanya.ada hikmah di sebalik apa yang terjadi.

"i'll stand still. take everything one by one, work it inside out and leave it to God. i just need to believe that things will be ok."


p/s: tenangkan hati ku. moga semua berjalan lancar...

2 comments: