Friday, June 11, 2010

CUACA FORD; guys, i'm coming!

Assalamualaikum...

haaaa.... hari ni rekod! hari paling awal sampai kat ofis. belom 7.30 da sampai. haha... eh, ni bukan semangat nk kerja tau! ni semangat nak balik utp. kihkihkih...

next week aku cuti intern seminggu. Alhamdulillah bos aku, Dr Iain Paton aprove request cuti aku. ni semua gara2 TTS, buat show time cuti.

malam tadi lak, boleh tengah2 duk basuh baju aku menyanyi (memang selalu buat pun) dengan hati yang girang. haha... ni sebab aku semangat nak balik. tak sabar nak jumpa kanak2 rebina TTS. ekekekeke...

semalam diorang semua gi outing. kencang tentatif diorang. sedih la jugak tak dapat ikut. but you know, success come with a price; hardwork and sacrifice. tak dapat involve sangat dengan aktiviti member time intern ni. so that's the price i have to pay. :)

anyhow, tak sabar tunggu petang karang. habis safe start induction, lepak2 jap, shoot ke ktm.
wiiiii~~~ ;)


p/s: sonok men2 ngan software. dah mcm men gem. haha

No comments: