Friday, July 9, 2010

CUACA FORD [week5; day5]

Assalamualaikum...

hari ni gelap 4 minggu aku berlegar kat pejabat ni. huhu.. akhirnya cukup sebulan duk sini. Alhamdulillah, semuanya ok.

sepatutnya dalam 2 minggu lagi aku dapat peluang untuk ke Vietnam, ikut Dr Iain bagi training kat engineer sana. tapi cancel sebab dia sibuk. yang ganti dia Pak Endra Simpari, engineer based in Indonesia. Iain cakap dia nak bawa aku dulu barulah dia kasik aku pergi dengan orang lain.

sedih tu sedih la jugak. tapi nak buat macam mana, tak ada rezeki lagi lah tu. lagi pun, kalau jadilah, ni 1st time keluar Malaysia. nanti kalam kabut aku nak bersiap sedia. yerlah, tempat orang. nak solat nak tanya siapa kiblatnya. makanan halal ke tak? dalam kecewa tu ada lah rasa lega.

lepas tuh Ali, si intern UTP yang ada kat sini dah nak habis dah. hari terakhir kat sini. hmm... cuak bila dia dah tak ada nanti. siapa nak tolong aku? siapa nak ajarkan software semua ni? Ali dah letak banchmark yang agak tinggi. so aku ni hah, paling kurang mesti la sampai banchmark tu. tension jugak kalau fikir pasal benda ni.

sebulan pun sebulan jugak. report dan logbook belum buat lagi. detailed report tu lah, bukannya apa pun. saja bagi kerja kat kita ni haaa. leceh kot!


p/s: forget about it, go with the flow.

2 comments:

Unknown said...

cuaca kat kl semlm memang gelap.
tp x ujan2 smpai kul 5.
huhu~~

nuZoul said...

oh, xcukup sedih kot.. huhu