Tuesday, July 27, 2010

CUACA FORD [week8; day2]

Assalamualaikum...

ok, tengah tunggu pukul 5. nak balik rumah!

tak sabar nak tunggu minggu depan hari rabu. appointment nak cabut gigi. meskipun hasilnya adalah sakit, bengkak dan kebas tapi sekurang-kurangnya lepas ni tak sakit macam dulu. insyaAllah dah takkan terganggu tidur di malam hari. amin~~

aku terkilan. sebab rata-rata orang lain mesti fikir "ala, cabut gigi je pon. bukannya pe". kalau betul cabut gigi saja, aku tak kisah. tapi gigi aku ni bukan sebarang gigi. gigi bongsu degil. suka buat hal sendiri tanpa fikir tuan dia. huh!

nak cabut gigi ni siap buat x-ray tau. lepas tu Dr Azilia cakap nanti dia kasik 3 hari MC. hah. dah kene x-ray. lepas tu ada MC lagi. 3 hari pulak tu...

bukannya aku nak orang cakap "kesiannya kat aku". tak payah sama sekali. aku tahu, bukan aku sorang je ada masalah gigi macam tu. tapi sebab atas nama kenalan, tak salah kalau ambil beratkan?

tak sabar nak bebas dari sakit gigi nih. dah lama tahan. seminggu aje lagi.
bertahan!



p/s: just need to know that you do care.

No comments: