Wednesday, August 11, 2010

CUACA FORD [week10; day3]

Assalamualaikum...

alhamdulillah, sakit bekas cabut gigi dah ok. cuma lebam sikit. baiklah tu nanti...

hujung minggu lepas, aku pergi UTP. seronok bukan main. dengan pipi bengkak dan sakit berdenyut skali skala, tabah naik LRT dari rumah sampai KL Sentral. lepas tu naik KTM sampai Batu Gajah. dah sampai UTP bukannya terus rehat, tapi berhenti kat "love lane" untuk makan durian. kelakar pun ada. kalau bukan sebab aku dah makan ubat, mesti dah berulas aku bedal.

dah tunjuk muka kat trening, lepas tu pergi lepak kat maple. ngidam punya pasal orderlah megi goreng. tapi yang tak best, makan megi goreng tak mampu nak kunyah. main telan je. huhu. da macam nenek takde gigi. yang paling seksa kalau nak gelak. diorang ni pulak dah tahu aku tak leh gelak kuat2 lagi diorang buat lawak. aku gelak, gelak jugak. tapi terpaksa kontrol sbb takut bekas jahit terbuka.

dah dekat UTP kebetulan ada PC Fair dekat Ipoh. aku , Fatinah, Juju dan tukang driver kami Am pergi la jenguk2 apa yang ada. Shopping sakan si Fatinah. malam sebelumnya sempat melepak di mcd jelapang. sampai pukul 4 pagi gara2 main Royale. rasa bangga dah reti main game tu. selalunya aku tengok je sambil fikir camne nak main. kali ni aku yang main. haha



geng mekdi jelapang. sempat lagi lepak sampai 4 pagi padahal esoknya show. huhu. (Syi dan Qisas di luar gambar )

malam teraknir di UTP aku tengok show. malam sbelum tu aku dan Nik jadi front of house, jual tiket dan makanan ringan. alhamdulillah, hasil jualan memberangsangkan. yang tak syoknya, tak dapat gelak sepuas hati masa tengok show. nak enjoy pun kenelah berpada-padakan.

haih...rasa tanak balik je lepas habis show tu. nak stay UTP lepak-lepak dengan kanak-kanak ceria TTS sambil melepaskan tension. tak sabar nak tunggu peluang untuk balik ke UTP lagi. bulan puasa ni insyaAllah aku akan merasa bukak puasa dengan akak, dan kanak-kanak UTP. insyaAllah, kalau takde aral melintang.

sebab dah stay kat UTP untuk 5 hari, rasanya macam seminggu. bahaya duduk lama-lama ni. sebab makin lama makin melekat. jadi bila nak balik ke KL semula sangat terasa.

sedar tak sedar dah 31% intern selesai. tak sabar nak habiskan intern. tapi seronok juga dapat belajar benda baru. hargai apa yang kita ada sekarang, buat seikhlas hati dan enjoy.

no regrets. ;)

p/s: mari berjihad!

p/s: terkilan juagk lupe nak amik gmbr ramai2. adeiyh

3 comments:

~ Red Tulip ~ said...

sy xshopping sakan...
sy shopping utk keperluan... disamping memenuhi keinginan...
MERAH is da bestt~~~
kehkehkehkeh...

nuZoul said...

haha
yerla2...
keperluan kene cr yg terbaek. yer tak???

~ Red Tulip ~ said...

ehehhehe..
btulllllll sgt~~~
n kna sedap mata sndiri memandang...
bru la syok nk gunaknnya~~~ =)