Friday, August 13, 2010

CUACA FORD [week10; day5]

Assalamualaikum...

haaaaa... hari selase lepas dapat data baru. nak kene analisis. nasib baik lah Iain dah mula percaya kat aku. kalau nak tahu, aku ni tersangatlah blur masa hari isnin tu. agaknya sebab penat. mana taknya, sampai rumah pukul 3.45. pukul 6 dah nak kene bangun.

bila dah makin banyak analisis aku buat, maka makin lembablah laptop ni berfungsi. nak2 kalau satu model 2,3 kali buat analisis. semalam, masa tengah tunggu siap iteration software tu, sempat jugak aku lukis2. haaaa. nilah hasilnya...

dedikasi khas untuk usop! hehe

yusuf??? bukan pakwe tau. pakcik ni dulu director untuk BTHJ (Bangsawan Tuah Hang Jebat) masa kat UTP dulu... hehe. kanak2 ceria TTS jugak. masa balik UTP untuk show Bedah wiken lepas dia tak balik sekali sebab ada hal nak diuruskan. semalam sempat jugak borak2 tru emel. tu yang terbuat nama dia tu. lagi pun, aku memang ada hajat nak bagi something untuk kanak2 yang nak grad. kira buah tangan laa..

ader lagi sorang kanak2 grad sekali dengan usop ni. namanya am. haaa... nantilah aku buat untuk dia lak. tapi nak tulis apa yerk.. hmmm

ikut perancangan wiken ni nak menyibuk dengan zai. hehe... still in planning. kalau model aku buat tu ok, kira cun lah!


p/s: hari ni overview sampai 4.30. ishk lmbt pulak baliknyer...

No comments: