Wednesday, September 8, 2010

CUACA FORD [week14; day3]

Assalamualaikum...

insyaAllah, 2 hari lagi raya. ada yang heboh esok raya. tapi untuk aku sendiri macam tipis jer. Malaysia selalu guna takwim dan keadaan langit kat sini selalu mendung. kadang2 tak nampak anak bulan. tapi tak mustahil kalau nampak. kesimpulannya; tunggu jelah pengumuman malam ni.

aku pulak stuck kat ofis sampai esok. kalau lah boleh main lompat2 masa. skip pergi kerja esok, terus ke tengah hari balik rumah. hmmm... aku pun tak tahu kenapa aku rasa emo sangat bile tak dapat cuti esok. sebab aku ni bukannya homesick sangat pun. maybe because of what happened recently.

dan untuk keseribu kali nya, selamat raya, sori zahir batin. haaaaa. moden tak bunyi die? hehe

korang yang cuti panjang tuh jangan nak riak2 kat aku ye. i'm feeling down enough.

bak kata en zaki kat pejan tuh, aku tumpang gembira kat saper2 yang dapat cuti lama. and please, enjoy it. :)

happy hols guys!
happy eid mubarak.



p/s: berhati2 di jalan raya rakan2!

No comments: