Wednesday, March 5, 2008

DA NAK CUTI....

ASSALAMUALAIKUM...

semesta kali ini sudah berada di pertengahan jalan. cuti pertengahan semesta akan tiba beberapa hari saja lagi. yang lain sudah sibuk berkemas mahu pulang ke rumah.

ada yang sudah lama "sampai" ke kampung meskipun jasad masih di sini. bahang bumi tronoh yang membara bersama memori2 yang dikongsi. ada yang pahit, ada juga yang manis.

semesta ini aku tak sesibuk semesta2 yang lepas. semesta ini juga aku punya teman sebilik yang memberi peluang untuk aku belajar membuka ruang untuk mereka disekelilingku.

semesta ini aku berpeluang merasa mandi air terjun bumi perak. ulu cepor, tempatnya meriah, sesak dengan seisi keluarga yang datang meluangkan masa lapang.


ULU CEPOR; meriah dengan telatah kanak2 yang seronok bermain air

MT '08; batch jan '07 yang menjadi peserta, juga muka2 yang menjadi teman di kala aku bosan

dan kemudian aku menyertai MEDIA TUOR '08 yang dianjurkan oleh MEDTECH ( Media & Technology Club ). tak lupa juga EMS @ Event Management Seminar. jika sewaktu tahun asasi semesta 1 aku diberi tugas menjadi MC, kali ini aku bertugas sebagai USHER.

EMS '08; barisan MC2 dan USHER2 berjaya bersama SHUK ( head of CnP )

semesta ini baru sampai di pertangahan. moga aku dan rakan2 seperjuangan yang lain selamat sampai di penghujung semesta ini dengan beribu memori indah...


p/s: ambil yang jernih, buang yang keruh!

p/s: maaf ma! malas nak balik....

---x---

No comments: