Saturday, March 15, 2008

CUTI...

ASSALAMUALAIKUM...

seminggu cuti pertengahan sem akan berakhir tak lama lagi. rancangan asal untuk berkampung di kampung lima utp tiba2 dirombak. kebetulan ayah sedara aku mahu pulang ke terengganu.

semestinya, aku tidak melepaskan peluang untuk balik "percuma". hehe... rezeki tak baik ditolak. lagi pun, perbualan terakhir aku menerusi telefon dengan mama meninggalkan kesan yang dalam. aku tak sangka mama mahu aku pulang, meski pun atas urusan lain.

ditambah pula dengan kata2 MS LAILI, pensyarah introduction to materials science and engineering, "balik laa... kesian mak awak...". aduh! semuanya membuatkan aku serba salah.

dan bila peluang di depan mata... lega rasanya bila aku dapat juga bercuti di rumah. gembira yang teramat. mereka, teman2 ku menggelengkan kepala sahaja melihat gelagat aku. pasti, di kepala mereka, aku gembira dapat pulang kerana aku homesick.

bukan!!!
bukan kerana aku homesick. tapi kerana aku dapat memenuhi hajat mama. biar pun urusan itu tergendala juga. hahaha...

dan akhirnya, aku berada di sini lagi. medan perjuangan yang bekal mencorak peribadi ku, membina kekuatan dan menjalin pertalian.


haih...
malangnya, assignment banyak yang tak disentuh. menjerit2 meminta disiapkan...


p/s: seronok lepak ngan korang... thnx guys!!! :D

p/s: anie shopping sakan kat ganuuuuu....dasaaaaaaaaaaaaaat bangat dong!!!


---x---

No comments: