Saturday, March 8, 2008

HAPPY BIRTHDAY!!!

ASSALAMUALAIKUM...

08/03/08...
nak tau hari hari apa?
hari ni birthday orang tu...

siapa?
hmmm....
dialah...sahabatku...
sahabat yang mengajar aku erti persahabatan
sahabat yang tak pernah putus mencari harapan dalam persahabatan

sahabat yang sering saja membuat aku cemburu
cemburu kerna dia punya teman2
yang begitu kasih terhadapnya
cemburu akan kekurangan hidupku

maaf!
kiranya aku pernah melukakan hatimu
aku tak pernah pandai menjadi sahabat yang baik
maaf atas kekurangan itu
aku bangga punya sahabat seperti kamu
tapi aku tak pernah bangga
menjadi teman rapatmu
maaf sekali lagi!

kita dua insan yang berbeza
mungkin ibarat bumi dan langit
tapi itu bukan penghalang
moga ulang tahun ke 19 ini
menjadi titik tolak dalam sejarah hidupmu
membawa erti, kebahagiaan dan kejayaan

moga persahabatan ini teguh menghadapi renjau kehidupan
moga hidupmu dirahmati-Nya
moga kamu menjadi seperti berlian
kilauannya bukan semata-mata kilauan palsu
juga punya jati yang teguh
dan untuk itu, sahabatku
selamat ulang tahun kelahiran...



p/s: lmbt wish...haih....soooooooooooooooorryyyyyyyyy

---x---

No comments: