Monday, June 28, 2010

CUACA FORD [week4; day1]

Assalamualaikum...

hari ni rekod paling awal sampai ofis! dalam tujuh suku gitu. wah! bangganya saya. hehe :)

aniway, semalam sampai aje rumah terus tukar baju dan tidur! tak tahulah kenapa tapi terasa sangat penat. mungkin sebab tak tidur dalam perjalanan. yerlah, nak tidur tapi mak aku mesti bising kalu tahu aku tidur aje dalam perjalanan. mak aku dah bagi warning siap!

sempat jumpa dengan anak buah paling kecik, umurnya 2 tahun setengah. tapi badan kalah dengan umur, beratnya dalam 14-15 kg. nak dukung pun penat! sempat main2 kejap dengan dia. comel sangat. kalaulah boleh main sehari dua dengan dia. dah lama sangat tak main2 dengan dia. rindu pun ada kadang2.

alhamdulillah juga ayah aku nampak semakin sembuh. hopefully lepas ni ayah aku dapat buat apa yang dia nak buat tanpa halangan. papa, cepat sembuh ya! :D

sekarang baru terasa kerja takde lah seronok sangat. nak minta cuti lama pun susah! baru faham kenapa orang bekerja susah nak balik rumah macam pak sedara aku, akak aku dan abang2 aku.

aku harap bila dah betul2 kerja nanti, aku takkan lupa untuk balik rumah dan jaga mama dan papa. Amin~~~


p/s: i'll left that to Him, i'll be me and stop looking for it.

No comments: