Thursday, November 12, 2009

Cantik!

Assalamualaikum...

selamat pagi semua. aku baru bangun dari tidur pukul 1.30 pagi tadi. bukan apa, padah semalam tidur hanya 2 jam.

bangun dari tidur mata terus menghadap laptop. baca emel. "Foto-foto Terindah dan Paling Spektakuler dari seluruh dunia".

ada 13 gambar semuanya.wah! cantik. semuanya memberi peluang mata menjamu keindahan landskap. ada 2 yang benar-benar mencuri perhatian aku.


benteng Chittogarh, India. macam satu kerajaan dalam fairytale. hehe...

Teluk Navagio, Zakynthos, Yunani. cantik!

macam tajuk emelnya, memang cukup spektakuler. cantik. memukau. kalaulah aku mampu, mahu saja aku ke sana. menikmati waktu lapang dengan tenang. semoga mampu aku sampai ke sana. mahu menjadi saksi kepada keindahannya.


p/s: break kejap b4 memulun stadi lg. chaiyoooook!!!!

---x---

2 comments:

sahabat said...

subhanallah..sangat cantik
jom same2 mengagungkn Pencipta di sebalik ciptaan2 tu

nuZoul said...

yup2. btol2..
huhu