Monday, November 9, 2009

Ubat Hati

Assalamualaikum...

pagi tadi aku dah siapkan kad untuk budak-budak TTS yang nak grad. saja-saja membuang masa memandangkan aku tiada mood untuk stadi. orang pertama aku hadiahkan ialah Helhal. reaksinya; terharu. huhu. aku tersenyum.

100% buatan tangan khas untuk Din, Nuar, Pojan, Helhal, Izzie, Kak Ad dan Zye. ;P

dan kemudian aku bagi kat Pojan. reaksi; terharu. aku tersenyum lagi. orang ketiga, Din. reaksi; terima kasih. tersenyum lagi. tiba-tiba si Haf tegur aku di gtalk, minta kad juga. dan aku tersenyum lagi.

oh ya, aku hadiahkan kepada mereka yang belum menerima.

terima kasih kepada senior-senior TTS dan ahlinya yang lain. hakikatnya korang adalah tempat aku lari dari dunia aku, masalah dan segala perkara yang menyerabutkan kepala aku. terima kasih kerana memberi peluang aku bergelak tawa dengan tenang.

reaksi-reaksi mereka sedikit sebanyak mengubat kekecewaan di hati. sakit peritnya hanya Tuhan yang tahu. terima kasih kepada mereka yang sudi mendengar luahan aku. terutama yang mendengar sebentar tadi. pertama kali aku bercerita dengan penuh perasaan. semuanya disembur tanpa had beban. mungkin kerana terlalu sarat. atau mungkin sudah sampai had maksima beban stres.

syukur sekarang hati berasa lebih baik. aku perlu bersedia untuk final yang akan datang. kepada semua, selamat mentelaah. kepada yang nak grad, selamat ber"grad" ya.



p/s: tq so much syakir n tasya. tapi sori gak sbb korg jadik mangsa~~.

p/s: muktamad. pintu itu sudah tertutup.

---x---

8 comments:

Akin Muhammad said...

baguslah nuzul.. rajin nuzul buat kad guna tangan. maklumlah skrg ni dah zaman guna photoshop je

Pemerhati Penang said...

ikhlas terharu...
thanks nuzul...
:)

Half said...

nnti aku grad buat utk aku plak ye..
1 page khas utk aku ye.. hehe
dan letakkan di seblah gambar menteri

nuZoul said...

haha...
bole pulak. ngade2 request dr aku.tgk si usop tu. nx sem nk grad pun xcakap paper. huhu

no probs helhal. mmg dedicate speseli untuk korg. :)

oo0owh.aku mmg reti bt gune tgn jer. xreti nk gune photoshop nih..huhu. insyaAllah aku bt gak untuk korang yg nk grad nex sem usop. hehe

Half said...

usop tu diam2 nk gak~ sbb tu die komen~~ puji2...
dengan harapan ko buat utk die sem dpn~~
aish... subteks ok subteks.. kene paham~

nuZoul said...

hahaha...
yerla.insyaAllah aku bt untuk sumer yg nk grad atas aku.
tapi xto la kalu aku dibayangi perasaan malas...hehe

Akin Muhammad said...

cis. sempat lagi ngumpat aku kat sini. haha

nuZoul said...

ka bacer. so kira bkn umpat la eh!
hehe